На товари інтернет-магазину "БудДніпро" надається гарантія від виробника. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або торгової марки. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу зазначений у його експлуатаційних документах та/або гарантійному талоні.
Гарантійний ремонт здійснюється сервісними центрами виробника/торгової марки або сервісним центром інтернет-магазину "Тракторці".
Звертаємо Вашу увагу, що гарантійне обслуговування на товар не поширюється у таких випадках:
У разі гарантійного ремонту наші фахівці допоможуть Вам зв'язатися з відповідним сервісним центром та здійснити гарантійний ремонт.
За законом гарантія втрачає чинність у таких випадках:
Згідно з "Законом про захист прав споживача" покупці мають право обмінюватися або повернути товари, придбані у нас протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Тільки новий продукт, який не використовувався, підлягає обміну чи поверненню і не має слідів використання: подряпини, чіпси, потертості. У цьому випадку оригінальна упаковка з усіма компонентами повинна зберігатися, а обладнання не порушується. У вас повинен бути будь -який офіційний документ, що підтверджує оплату товару.
процедура перевірки повноти та цілісності товарів
Кожен покупець зобов'язаний перевірити комплектність і цілісність товару для придбання чи отримання товару на транспортних організаціях. Претензії щодо некомплектності та пошкоджень після продажу та після отримання на транспортних організаціях не приймаються! Якщо товар був відправлений транспортною організацією до Вашого населеного пункту, одержувач зобов'язаний перевірити комплектність відразу ж на транспортній організації до отримання товару. Якщо виявляється, що товар пошкоджено та розірвано/ушкоджено упаковку, одержувач повинен написати відповідну заяву на відповідній транспортній організації, зателефонувати нам і, якщо не влаштовує такий товар, повернути його назад відправнику - нам. Причому, повернути товар - це відмовитися від товару одразу на транспортній організації, не отримуючи його! А не отримати його, поїхати додому, а потім відправити із претензією. Звертаємо Вашу увагу ще раз, що претензії щодо некомплектності та пошкоджень товару, після того як Ви його забрали з транспортної організації, не приймаються!
Для уникнення непорозумінь перевіряйте товар на транспортній організації при отримання товару!
Порядок повернення при рекламаціях за якістю
Якщо товар, який Ви отримали, відразу ж не працює або з явним виробничим дефектом, Ви можете його повернути та замінити на такий самий новий робітник або просто повернути та отримати назад сплачені за нього гроші.
При рекламаціях за якістю під час експлуатації товару, перш за все Ви повинні звертатися до сервісного центру. Сервісний центр визначить гарантійність/не гарантійність рекламації. За гарантією, товар буде відновлено безкоштовно. Якщо випадок не гарантійний – Ви повинні оплатити послуги сервісного центру.
Обмін на нове або повне повернення товару, що вже експлуатувався, можливий тільки після укладання авторизованого виробником/ТМ сервісного центру про те, що умови використання цього товару не порушені і товар вийшов з ладу через заводський дефект.
Обмін або повернення здійснюється лише в нашому магазині або в офіційних представників нашого магазину в робочий час. Доставка товару здійснюється покупцем.
Для здійснення обміну або повернення покупцям з регіонів: всі витрати на доставку товару - оплата пені, пересилання товару та грошей, транспортні витрати (від покупця до магазину/від магазину до покупця) сплачуються Вами самостійно! Необхідно заздалегідь повідомити нас про повернення/обмін та причини!
ВАЖЛИВО! До повернення приймається товар повністю комплектний, з повною документацією, оригінальною упаковкою, що не пошкоджений і не має слідів експлуатації! В іншому випадку ми маємо право відмовити Вам в обміні або поверненні товару.
Повернення грошей можливе у день надходження товару до нас до офісу з необхідним пакетом підтверджуючих документів або, у разі відсутності необхідної суми у касі, протягом 7 днів.